مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 16:202021-05-24سياسي

بررسی راه های افزایش همکاری گمرکی ایران و ارمنستان


رییس گمرک ایران و رییس کمیته درآمدهای دولتی جمهوری ارمنستان دیدار و درباره راه های افزایش همکاری ها گفتگو کردند.

- به نقل از گمرک، مهدی میراشرفی، رییس گمرک ایران هدف از سفر ادوارد هوهانیسیان رییس کمیت های دولتی جمهوری ارمنستان را اجرای موافقت نامه ها و تفاهم نامه های قبلی بین ایران و ارمنستان خواند و گفت: برخی موانع همکاری های گمرکی و تبادل داده ها و تسهیل تجارت در این نشست مطرح و قرار شد با تشکیل کمیته های کاری به جمع بندی برسیم که ان شاء الله موافقتنامه های قبلی را اجرایی کنیم.

وی، افزود: اجرای توافقنامه های ایران و ارمنستان می تواند به شدت در افزایش حجم مبادلات بین دو کشور در بحث ترانزیت کالا و بحث مبارزه و پیشگیری از قاچاق کالا مؤثر باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در نشست مشترک امروز، مباحثی در خصوص گمرکات متقابل، دروازه مشترک تجاری بین گمرک ایران و جمهوری ارمنستان و همچنین برخی مشکلات فعالان اقتصادی مطرح شد، اظهار داشت: امیدواریم ضمن اجرایی کردن توافق های قبلی، بتوانیم همکاری های گمرکی و تجاری را ارتقا دهیم.

به گفته این مقام مسئول اگر عضویت ایران در اوراسیا نهایی شود، ارمنستان به عنوان دروازه ورود ایران به اوراسیا، کمک بسزایی به افزایش مبادلات ایران و اوراسیا و کاهش مدت زمان ترخیص و هزینه ها و مبادلات داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راه های افزایش همکاری گمرکی ایران و ارمنستان

بررسی راه های افزایش همکاری گمرکی ایران و ارمنستان