مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 16:052021-05-24حوادث

حمله به قرق بان کالپوشی با تبر!/ دامدار متخلف دستگیر شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه قرق بان منابع طبیعی در درگیری با یک دامدار متخلف در حسین آباد کالپوش دچار مجروحیت شده است، - جعفر مرادی حقیقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بامداد امروز، درحالی که قرق بان جنگل پریای منطقه کالپوش از توابع استان سمنان به همراه مسؤول اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بخش رضوان در حال گشت زنی در محدوده این جنگل بودند، مورد حمله یک دامدار قرار گرفت.

وی افزود: قرق بان به یکی از اهالی روستای حسین آباد کالپوش که به همراه دام خود در محدوده قرق حضور داشت، اخطار داد که دام را از محدوده خارج کند که دامدار به قرق بان حمله ور شد و با ضربات تبر به پا و سر وی، سبب شکستگی استخوان پای او شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ادامه داد: این دامدار متخلف در اقدامی عجیب هنگامی که قرق بان بی حال شده بود، گوش وی را هم با چاقو بریده است.

مرادی حقیقی با بیان اینکه قرق بان مجروح در بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود تحت درمان بوده است، اضافه کرد: این قرق بان امشب برای ادامه درمان به بیمارستانی در تهران انتقال داده شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از دستگیری دامدار متخلف خبر داد و خاطرنشان کرد: با پیگیری نیروی انتظامی و دادستان شهرستان میا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به قرق بان کالپوشی با تبر!/ دامدار متخلف دستگیر شد

حمله به قرق بان کالپوشی با تبر!/ دامدار متخلف دستگیر شد