مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 15:002021-05-24سياسي

بهره برداری از فاز دوم مسقف سازی گلزار شهدای تبریز


همزمان با سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر، فاز دوم مسقف سازی گلزار شهدای تبریز به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر، فاز دوم مسقف سازی گلزار شهدای تبریز به بهره برداری رسید.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در حاشیه مراسم بهره برداری از فاز دوم مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، گفت: فاز دوم مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت به بهترین شکل ممکن از نظر سازه و معماری طراحی و اجرا شد و افتخاری برای دوره فعلی مدیریت شهری است.

وی، سالروز فتح خرمشهر و یاد و خاطره شهدای والامقام جنگ تحمیلی را گرامیداشت و اظهار کرد: فاز دوم طرح مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت به مساحت 6000 مترمربع و با اعتبار 160 میلیارد ریال اجرا و تحویل شهروندان عزیز شد.

وی با بیان این که فاز دوم طرح ساماندهی گلزار وادی رحمت، صرفا مسقف سازی بلوک شهدا است، افزود: در کنار این امر، گلکاری، تزیین و توسعه فضای سبز به همراه تعویض 1100 پرچم قبور مطهر شهیدان نیز اجرایی و عملیاتی شده است.

مسقف سازی گلزار شهدا ارزش گذاری به شهیدان است سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیز در ادامه، مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت را اقدامی در راستای ارزش گذاری و احترام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز دوم مسقف سازی گلزار شهدای تبریز

بهره برداری از فاز دوم مسقف سازی گلزار شهدای تبریز