مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 14:052021-05-24سياسي

شرایط ارتقای اساتید با برگزاری کرسی های نظریه پردازی و نوآوری


رییس دبیرخانه کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره گفت: به منظور توجه بیشتر به کرسی های نظریه پردازی، برگزاری کرسی های نظریه پردازی و نوآوری در آیین نامه ارتقا درج شد.

- رییس دبیرخانه کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره گفت: به منظور توجه بیشتر به کرسی های نظریه پردازی، برگزاری کرسی های نظریه پردازی و نوآوری در آیین نامه ارتقا درج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عبدالحسین خسروپناه امروز در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک با صندوق نوآوری و شکوفایی که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر کرسی های نظریه پردازی از سال 1381، افزود: بر این اساس کرسی های نظریه پردازی از این سال در فرهنگستان علوم راه اندازی شد و دو سال بعد در پژوهشکده فرهنگ و اندیشه اسلامی با حضور جمع 30 تا 35 نفری به کار نظریه پردازی پرداخته شد.

وی با اشاره به کارکرد این جمع خاطر نشان کرد: در صورت ارائه نظریه‎ای به این پژوهشکده، از سوی هیات داوران مورد ارزیابی قرار می گرفت، ولی این پژوهشکده از سال 90 تا 92 دچار مشکلات مالی و پژوهشکده فرهنگ و اندیشه اسلامی تعطیل شد.

خسروپناه فعالیت مجدد این پژوهشکده را از سال 93 با 5 نفر نیروی انسانی ذکر کرد و یادآور شد: در دور جدید فعالیت این پژوهشکده علاوه بر کرسی های نظریه پردازی، کرسی های ترویجی نیز راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ارتقای اساتید با برگزاری کرسی های نظریه پردازی و نوآوری

شرایط ارتقای اساتید با برگزاری کرسی های نظریه پردازی و نوآوری