مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 14:002021-05-24سياسي

فاز یک پروژه ملی مجتمع گردشگری سرخه تا مردادماه افتتاح شود


معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: امیدواریم تا مردادماه امسال، بخشی از پروژه ملی مجتمع فرهنگی گردشگری سرخه افتتاح شود و پیش از پایان کار دولت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد خیاطیان عصر امروز در نشست بررسی و پیگیری وضع روند اجرایی احداث پروژه مجتمع فرهنگی و گردشگری امید سرخه در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه ملی مجتمع فرهنگی گردشگری امید سرخه، خدمات رسانی به زائران امام رضا (ع) است.

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای خرمشهر، افزود: پروژه گردشگری امید سرخه پروژه بسیار خوبی است و نگاه ملی به این پروژه داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه پروژه گردشگری امید سرخه به پیشرفت قابل توجهی دست یافته است، ادامه داد: امیدواریم تا مردادماه سال جاری بخشی از پروژه افتتاح شود و پیش از پایان کار دولت، یک فاز از پروژه به بهره برداری برسد.

خیاطیان با بیان اینکه این پروژه پس از بهره برداری کامل به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شود، اضافه کرد: مساعدت و همت ویژه ای از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در خصوص واگذاری زمین به میراث فرهنگی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز یک پروژه ملی مجتمع گردشگری سرخه تا مردادماه افتتاح شود

فاز یک پروژه ملی مجتمع گردشگری سرخه تا مردادماه افتتاح شود