مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 12:002021-05-24سياسي

عرب: دولت بعدی یک دولت حداقلی آواربرداری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت چند بسیج دانشجویی کشور، همایش 13 دقیقه پیرامون دولت سیزدهم پیرامون برنامه و گفتمان اصلی دولت آینده با حضور چندین تن از کارشناسان و فعالین سیاسی و اجتماعی برگزار شد.

- مسئول بنیاد نهضت و مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شریف گفت: نیاز داریم که زمانی با دولت بعد جلو برویم تا انحرافات اساسی را برگردانیم و طرح های کوتاه مدت اجرا شود و بعد از آن به سراغ راه حل های بلندمدت برویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به همت چند بسیج دانشجویی کشور، همایش 13 دقیقه پیرامون دولت سیزدهم پیرامون برنامه و گفتمان اصلی دولت آینده با حضور چندین تن از کارشناسان و فعالین سیاسی و اجتماعی برگزار شد.

مجتبی عرب، مسئول بنیاد نهضت و مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در این نشست اظهار کرد: فهم همه ما به درستی این است که جمهوری اسلامی نیاز به تغییرات اساسی در لایه رویه های کلان، ساختارها و قواعد حکمرانی خود دارد.

معمولا کنار این قضیه یک روحیه وجود دارد که باعث ندیدن واقعیت این قضیه می شود.

این روحیه چیزی جز هیجانی بودن و انتظار نتایج زودبازده داشتن است که باعث میشود در مسیر اصلاحات اساسی در کشور دچار اشتباهات زیادی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرب: دولت بعدی یک دولت حداقلی آواربرداری است

عرب: دولت بعدی یک دولت حداقلی آواربرداری است