مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 11:352021-05-24اجتماعي

پلمب 2 واحد سنگ شویی آلاینده در کهریزک


رییس اداره محیط زیست شهرستان ری با بیان اینکه 86 واحد سنگ شویی آلاینده، به مراجع قضایی معرفی شده اند، گفت: 4 واحد سنگ شویی دارای آلایندگی در بخش کهریزک شناسایی شده که 2 واحد پلمب و 2 واحد جریمه نقدی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، زهره عبادتی رییس اداره محیط زیست شهرستان ری با اشاره به معضل آب های آلوده در این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اداره محیط زیست وظیفه شناسایی منابع آلاینده آب را برعهده دارد که طی سال های گذشته اقداماتی در راستای شناسایی متخلفان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 86 واحد سنگ شویی که فاضلاب آن وارد آب های سطحی می شد، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده اند، افزود: در حال حاضر 45 پرونده در حال بررسی می باشد، برای 30 واحد کیفرخواست صادرشده و برای 11 واحد نیز حبس 6 ماهه در نظرگرفته شده است که فعالیت این واحدها به مدت 2 سال تعلیق شده است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان ری ادامه داد: با توجه به احکام صادرشده 2 واحد سنگ شویی اقدام به احداث تصفیه خانه کردند و در مابقی واحدها نیز پس از تأیید، تصفیه خانه ها راه اندازی می شوند که با این اقدام موضوع آلودگی آب های نامتعارف برطرف شود.

عبادتی تأکید کرد: در مدت اخیر 4 واحد سنگ شویی دارای آلایندگی در بخش کهریزک شناسایی شده که 2 واحد پلمب و 2واحد جریمه نقدی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 2 واحد سنگ شویی آلاینده در کهریزک

پلمب 2 واحد سنگ شویی آلاینده در کهریزک