مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 11:102021-05-24ورزشي

رکورد پرتغال: «کونسیسائو» سرمربی الهلال نمی شود


روزنامه متعبر پرتغالی اعلام کرد «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو با وجود دریافت پیشنهاد 8 میلیون یورویی از الهلال عربستان، به این تیم نخواهد رفت.

- روزنامه متعبر پرتغالی اعلام کرد سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو با وجود دریافت پیشنهاد 8 میلیون یورویی از الهلال عربستان، به این تیم نخواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روزنامه رکورد پرتغال در گزارشی به بررسی آخرین وضعیت سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو پرداخت و اعلام کرد اگر کونسیسائو قصد جدایی از پورتو را داشته باشد، یک تیم بزرگ اروپایی را برای کار انتخاب خواهد کرد.

این روزنامه نوشت: الهلال آخرین باشگاهی است که مربی پورتو را مدنظر دارد اما سعودی ها مانع بزرگی برای تحقق آرزوی او هستند: کونسیسائو قصد دارد در صورت ترک پورتو، در سطح بالای اروپا باقی بماند.

این ایده ای بود که وی هنگام رد پیشنهاد باشگاه زنیت روسیه به صراحت آن را عنوان کرده بود؛ باشگاهی که حاضر بود سالانه 6 میلیون یورو به کونسیسائو پرداخت کند.

(زنیت سردار آزمون مهاجم ایرانی را در اختیار دارد) این مبلغ کمتر از مقداری است که سعودی ها می توانند هزینه کنند (8 میلیون یورو در سال) اما حتی حضور زنیت در لیگ قهرمانان اروپا هم کونسیسائو را متقاعد به قبول پیشنهاد زنیت نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد پرتغال: «کونسیسائو» سرمربی الهلال نمی شود

رکورد پرتغال: «کونسیسائو» سرمربی الهلال نمی شود