مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 10:502021-05-24سياسي

بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشجویی و فضای مجازی در برگزاری جشنواره ها


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تاکید کرد: در برگزاری جشنواره ها بیش از پیش باید از ظرفیت نخبگان دانشجویی و فضای مجازی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که امروز سوم خرداد ماه در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، ضمن تبریک روز سوم خرداد که مصادف با آزادسازی خرمشهر است، گفت: خدا را شاکرم که وزارت بهداشت میزبان سی و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان بود و این را باعث افتخار مجموعه وزارت بهداشت می دانم.

وی گفت: از همه اساتید و بزرگوارانی که در برگزاری این جشنواره ما را یاری کردند و همه همکارانم در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، معاونان فرهنگی و دانشجویی سایر دستگاه های آموزش عالی، روسای مراکز قرآن و عترت و همکارانشان و دانشجویانی که با شرکت در این جشنواره باعث شکوفایی آن شدند، سپاسگزارم.

لاری با اشاره به نقش قرآن در سلامت جامعه در عرصه های مختلف، اظهار داشت: همه ما باور داریم که ترویج قرآن در جامعه ضامن تامین سلامت در همه ابعاد فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است و نفوذ معارف و مبانی اصیل قرآن و سیره ائمه اطهار در متن جامعه باعث افزایش احساس امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشجویی و فضای مجازی در برگزاری جشنواره ها

بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشجویی و فضای مجازی در برگزاری جشنواره ها