مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 10:352021-05-24اجتماعي

همکاری دفتر آستان قدس رضوی با آموزش و پرورش ملایر/ آموزش دانش آموزان مناطق محروم


مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر از همکاری مطلوب دفتر آستان قدس رضوی شهرستان با آموزش و پرورش در راستای آموزش به دانش آموزان مناطق محروم خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر محمدرضا بشری ظهر امروز در شورای معاونان آموزش و پرورش ملایر با اشاره به فعالیت های متنوع  دفتر در حوزه های مختلف با ما صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این همکاری با آموزش و پرورش در راستای آموزش به دانش آموزان مناطق محروم بوده است افزود: طبق هماهنگی بین آموزش و پرورش و دفتر آستان قدس رضوی علاوه بر کلاس های مشاوره ای، برگزاری کلاس های کنکوری و تقویتی دوره های اول و دوم متوسطه و آموزش در دوره ابتدایی در حال برگزاری است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است فهم بیشتر محتوای برنامه درسی و بحث خودارزیابی دانش آموزان است گفت: از هر طرحی که در این راستا ما را یاری کند استقبال خواهیم کرد.

مسئول کانون تعلیم و تربیت دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان نیز با بیان اینکه کانون تعلیم و تربیت در دو حوزه آموزش و پرورش مبتنی بر تربیت اسلامی فعالیت می کند گفت: سعی ما بر این است تا با استعانت از حضرت رضا(ع) نسبت به جبران دروس عقب مانده دانش آموزان محروم و رشد تحصیلی آنان اقدامات موثری انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دفتر آستان قدس رضوی با آموزش و پرورش ملایر/ آموزش دانش آموزان مناطق محروم

همکاری دفتر آستان قدس رضوی با آموزش و پرورش ملایر/ آموزش دانش آموزان مناطق محروم