مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 10:252021-05-24سياسي

«هاشمی گلپایگانی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شد


طی حکمی از سوی آیت الله کاظم صدیقی، رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی به عنوان دبیر این ستاد منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس،طی حکمی از سوی آیت الله کاظم صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی به عنوان دبیر این ستاد منصوب شد.

همچنین مراسم معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر، روز چهارشنبه 5 خرداد 1400 در محل سالن جلسات این ستاد برگزار خواهد شد.

متن حکم آیت الله صدیقی به شرح ذیل است:نظر به لزوم تحول در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای انتظارات مقام معظم رهبری و اهداف ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با عنایت به دانش ، بینش، تجارب ارزشمند ، روحیه انقلابی وجهادی و برخورداری از مدیریت تحولی، جنابعالی را ازتاریخ سوم خرداد 1400  با حفظ سمت به مدت 3 سال به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر منصوب می نمایم.

علاوه بر انتظارات مندرج در حکم قائم مقامی ریاست ستاد، انتظار می رود در تحقق موارد ذیل سعی وافر خود را مبذول فرمایید: 1.

با گشودن باب همکاری و استفاده از ظرفیت فرهیختگان حوزه و دانشگاه، وزانت و سطح عقلانیت ستاد به مدد هیات اندیشه ورز ارتقاء یابد، سیاست ها و خط مشی های بنیادی و اساسی ستاد به منظور احیاء، ترویج و تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هاشمی گلپایگانی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شد

«هاشمی گلپایگانی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شد