مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 09:552021-05-24سياسي

دشمن در صدد تحریف فتح عظیم خرمشهر است/آزار معاندان تمامی ندارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمن در صدد تحریف فتح عظیم خرمشهر است و این واقعه بزرگ باید برای جوانان بازگو شود.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر دوشنبه در چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران و جانبازان فتح خرمشهر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با درود به روح پاک شهدای فتح خرمشهر با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) درباره این فتح بزرگ اظهار داشت: امام راحل تاکید داشتند که نباید فتح های بزرگ مثل خرمشهر را از یاد ببریم زیرا فتح خرمشهر معجزه ای بود که جز با مدد الهی محقق نشد.

وی با اشاره به اینکه بیانات امام خمینی (ره) در مورد فتح خرمشهر نباید به فراموشی سپرده شود افزود: دشمنان ما امروز در تلاشند تا وقایع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و حتی فتح های بزرگ نظیر خرمشهر را تحریف کنند بنابراین لازم است این رخدادهای عظیم و مقاومت تحسین برانگیز مردم و رزمندگان به همگان یادآوری شود.

ناصری تاکید کرد: دشمنان برای ما و جوانان ما صحنه سازی می کنند تا فهم فرزندان ما در مورد جنگ را به بیراهه بکشند بنابراین وقایع مهمی همچون فتح خرمشهر باید برای نسل جوان بازگو و تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بیان کرد: همانطور که امام نیز فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد و نباید فراموش کنیم که قدرت و عظمت خدا در همه زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در صدد تحریف فتح عظیم خرمشهر است/آزار معاندان تمامی ندارد

دشمن در صدد تحریف فتح عظیم خرمشهر است/آزار معاندان تمامی ندارد