مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 09:552021-05-24ورزشي

با آمادگی کامل به سقز رفته بودیم


سرپرست تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم گفت: تیم در آمادگی کامل قرار داشت و تمام نفرات برای کسب نتایج در شان تیم و استان قم مصمم بودند.

- مرتضی تکیه ای در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: دور برگشت مرحله اول، گروه 4 لیگ دسته 2 کشور، فصل 1399_1400 به میزبانی شهر سقزکردستان برگزار شد و تیم دلسوختگان اهل بیت(ع) قم سه شنبه ساعت 1 بامداد با کلیه عوامل و نفرات به غیر از 2 بازیکن که بدلیل مصدومیت و شرایط شغلی نتوانستند ما را همراهی کنند به مسابقات اعزام شد.

وی افزود: شکر خدا تیم در آمادگی کامل قرار داشت و تمام نفرات برای کسب نتایج در شان تیم و استان قم مصمم بودند.

سرپرست تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت(ع) تصریح کرد: در پایان 5 بازی دور برگشت، تیم ما با 3 برد برابر آروین قالا ماکو، شهیدکیان پارس آباد ومیثاق اردبیل و 2 تساوی برابر جنرال ویند سقز و لاهیک لاهیجان با کسب 20 امتیاز در مجموع با 38 گل زده و تفاضل 14+ به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کرد.

وی افزود: با شروع تمرینات جدید برای مرحله بعد و البته با اضافه شدن 2 بازیکن جامانده از سفر سقز، با شور و نشاط مضاعف برای مرحله بعد آماده می شویم.

تکیه ای اظهار کرد: در پایان از تمام دوستانی که با هر عنوان و سمتی که دارند برای پیشرفت این تیم با تمام توان کمک می کنند تشکر و قدردانی ویژه می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با آمادگی کامل به سقز رفته بودیم

با آمادگی کامل به سقز رفته بودیم