مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 09:402021-05-24دانش

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بجنورد به مردم زلزله زده گرماب خدمت رسانی کردند


محمد الهامی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حمایت دانشجویان از مردم زلزله زده در منطقه گرماب جاجرم، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی گفت: جهادگران این دانشگاه در منطقه گرماب جاجرم خدمت رسانی کردند.

محمد الهامی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حمایت دانشجویان از مردم زلزله زده در منطقه گرماب جاجرم، از برگزاری اردوی جهادی در مناطق زلزله زده خبر داد.

الهامی بیان کرد: دانشجویان جهادگر دانشگاه فرهنگیان روزانه 300 قرص نان و 500 وعده غذایی در هشت روز بین خانواده های مناطق زلزله سنخواست توزیع کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به آثار مخرب روانی و اجتماعی که پس از زلزله به مردم وارد می شود، دانشجویان ما با هدف افزایش سطح امید بین این خانواده ها، در کنار توزیع مواد غذایی، اردوی جهادی آموزشی و فرهنگی نیز برگزار کردند.

وی با بیان اینکه این اردوی جهادی در شهرستان گرمه و در روستا های شورک و برزنه صورت گرفت، خاطرنشان کرد: دانشجویان خدمات آموزشی به دانش آموزان این روستا ها ارائه دادند و در کنار با آموزش بازی و سرگرمی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بجنورد به مردم زلزله زده گرماب خدمت رسانی کردند

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بجنورد به مردم زلزله زده گرماب خدمت رسانی کردند