مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-24بين الملل

تاکید بر تقویت روابط در دیدار مقامات روس و ترکمن


مقامات ترکمنستان و روسیه در نشستی حضوری توسعه همکاری و تعامل میان دو کشور را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، مقامات ترکمنستان و روسیه به صورت حضوری توسعه همکاری و تعامل میان دو کشور را بررسی کردند.

در این نشست از طرف روسیه، کریگوریف رییس کمیته روابط خارجی سن پترزبورگ و بوکاتو رییس گروه شرکت های طراحی و ساخت  و از طرف ترکمنستان رشید مردوف معاون رییس هیئت وزیران و وزیر امور خارجه و سردار بردی محمداف معاون رییس کابینه وزیران و رییس اتاق کنترل عالی این کشور حضور داشتند.

 طرفین طی گفت و گوی سازنده، به پویایی مثبت تعامل بین دو کشور اشاره و بر اثربخشی مشارکت این کشور با سن پترزبورگ تاکید کردند.

طرفین اذعان داشتند که توانایی و پتانسیل بالایی برای توسعه بیشتر ارتباطات دارند به طوری که در نقشه راه برای همکاری در زمینه های تجاری ، اقتصادی ، علمی ، فنی ، فرهنگی و بشردوستانه برای 2020-2025 ، مصوب در فوریه 2020 تعریف شده است.

در این نشست بیان شد که شرکت های برجسته سن پترزبورگ مانند احیا و تولدی دیگر و اتحادیه شرکت ها شرکای قابل اعتماد طولانی مدت برای طرف ترکمنی هستند.

علاوه بر این تاکید شد که نشست منظم نمایندگان بخش عمومی، جوامع تجاری، استادان فرهنگ به طور جامع باعث فعال سازی روابط سودمند متقابل در همه زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تقویت روابط در دیدار مقامات روس و ترکمن

تاکید بر تقویت روابط در دیدار مقامات روس و ترکمن