مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 09:002021-05-24سياسي

محتواهای آموزشی حوزه سوادآموزی با استفاده از ظرفیت شورای پشتیبانی توزیع شود


باید با استفاده از ظرفیت شورای پشتیبانی سوادآموزی محتواهای تولید شده حوزه سوادآموزی توزیع و تبلیغ شود تا مورد استفاده سوادآموزان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یحیی نظری ظهر امروز در مراسم تقدیر از دست اندرکاران تولید محتوای الکترونیکی آموزش سوادآموزان کردستان اظهار کرد: تولید محتوای الکترونیکی در این شرایط کرونایی اقدام ارزشمندی برای کمک به تداوم سوادآموزی و آموزش سوادآموزان استان بود.

 وی با اشاره به وضعیت سوادآموزی کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی و رشد چشمگیر و بی نظیر فعالیت های حوزه سوادآموزی به ویژه در دانست.

رمضان یوسفی تولید 24 عدد دی وی دی آموزش الکترونیکی را حاصل زحمات و تلاش های بی وقفه همکاران این حوزه دانست و با بیان اینکه تولید همچنین اثری برای اولین بار در کشور با استقبال سازمان نهضت سوادآموزی همراه بوده است، تهیه محتوای مذکور را در طول مدت کوتاه بسیار رضایت بخش عنوان کرد.

وی از اعضای شورای پشتیبانی تقاضا کرد که سوادآموزی و فعالیت های این حوزه را حمایت کنند و این امر مهم را که باسواد کردن رده سنی 10 تا 49 سال جامعه است، از اولویت های کاری خود بدانند.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز به عنوان مجری طرح، گزارشی از نحوه تهیه و تولید محتوای آموزشی توسط همکاران و آموزش دهندگان را ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتواهای آموزشی حوزه سوادآموزی با استفاده از ظرفیت شورای پشتیبانی توزیع شود

محتواهای آموزشی حوزه سوادآموزی با استفاده از ظرفیت شورای پشتیبانی توزیع شود