مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 09:002021-05-24اقتصادي

طرح مهراندیش بانک مسکن تا پایان خردادماه تمدید شد


مدیر شعب بانک مسکن استان یزد از تمدید طرح مهراندیش در جهت حمایت از مشتریانی که با توجه به شرایط اقتصادی موجود و فراگیری بیماری کرونا دارای اقساط معوق هستند، - ایسنا/یزد مدیر شعب بانک مسکن استان یزد از تمدید طرح مهراندیش در جهت حمایت از مشتریانی که با توجه به شرایط اقتصادی موجود و فراگیری بیماری کرونا دارای اقساط معوق هستند، تا پایان خردادماه خبر داد.

محمد غفوریان در تشریح این طرح به ایسنا گفت: مشتریان دارای اقساط معوق در صورت واریز نقدی هر میزان از مطالبات غیرجاری تسهیلات پرداختی اعم از مبادله ای ، مشارکتی و غیره، شش درصد خالص جرایم محاسبه شده به نسبت واریزی مورد بخشودگی قرار می گیرد.

وی همچنین با بیان این که بانک مسکن طرح تقویت قدرت خرید متقاضیان خرید مسکن را تمدید کرده است، گفت: بانک مسکن پیش تر با هدف کمک به خانه دارشدن اقشار مختلف جامعه و تقویت قدرت خرید متقاضیان مسکن و همچنین کاهش هزینه های اخذ تسهیلات، طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده را تا پایان سال 1399 در دستور کار قرار داده بود.

وی در ادامه با اشاره به این که از 25 دی ماه سال 1399 به مناسبت سالروز تاسیس بانک مسکن، طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن به صورت توام (بدون سپرده و اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن)، در دستور کار شعب بانک قرار گرفت، عنوان کرد: سق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مهراندیش بانک مسکن تا پایان خردادماه تمدید شد

طرح مهراندیش بانک مسکن تا پایان خردادماه تمدید شد