مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:552021-05-24اقتصادي

تولید نیروگاه های برق آبی خوزستان به یک سوم کاهش یافت


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه تولید برق در نیروگاه های برق آبی استان خوزستان به یک سوم کاهش یافته است، گفت: در شرایط پیش آمده تنها راه جلوگیری از خاموشی ها، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه تولید برق در نیروگاه های برق آبی استان خوزستان به یک سوم کاهش یافته است، گفت: در شرایط پیش آمده تنها راه جلوگیری از خاموشی ها، مدیریت بار مصرفی سرمایشی است.

محمود دشت بزرگ در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: توازن تولید و مصرف برق به هم خورده است؛ میزان مصرف برق در خوزستان بیش از انرژی تولیدی است و خاموشی های اخیر در کشور و خوزستان نیز به همین دلیل است.

وی افزود: به دلیل خشکسالی و کاهش ذخیره آبی سدها، نیروگاه های برق آبی نمی توانند با همه توان در مدار باشند و در خوزستان در مقایسه با سال قبل، تولید برق این نیروگاه ها به یک سوم کاهش داشته و باعث به هم خوردن توازن تولید و مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: از سوی دیگر در شبکه برق کشور افزایش مصرف رخ داده که دلیل آن افزایش زودرس دما و استفاده غیر مجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال است.

به طور مثال در چند ماه گذشته در استان خوزستان بیش از 4 هزار دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شده و این آمار، روزانه در حال افزایش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نیروگاه های برق آبی خوزستان به یک سوم کاهش یافت

تولید نیروگاه های برق آبی خوزستان به یک سوم کاهش یافت