مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:402021-05-24ورزشي

امامی فر به مرکز ملی فوتبال ایران برگشت


رییس مرکز ملی فوتبال بیان کرد به دلیل مسائل شخصی دو هفته از فدراسیون فوتبال مرخصی گرفتم و خوشبختانه این مشکلات کمتر شده و حالا به مرکز ملی فوتبال برگشته ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، علیرضا امامی فر در خصوص بازگشتش به مرکز ملی فوتبال گفت: من به محل کارم برگشتم و قرار شد یکسری مشکلات حل شود.

البته به دلیل مسائل شخصی دو هفته از فدراسیون فوتبال مرخصی گرفتم و خوشبختانه این مشکلات کمتر شده و حالا به مرکز ملی فوتبال برگشته ام تا در خدمت تیم های ملی باشیم.

او افزود: مهمترین مسأله برای اداره امور کمپ تیم های ملی، مسائل مالی است، به جز سخت افزار ما در اینجا نیاز به نرم افزار هم داریم، چون حتی یک بایگانی از داده های تیم های ملی مختلف فوتبال نداریم.

ما یک سیستم IT یا بانک اطلاعاتی در اینجا نداریم که البته پیشنهاد این موضوع به رییس فدراسیون فوتبال ارائه شده و خود آقای عزیزی خادم پیگیری کرد تا تجهیزات لازم فراهم شود.

امامی فر یادآور شد: ما باید تمامی اطلاعات تیم های ملی را در اختیار داشته باشیم، اما جالب است بدانید تمامی این اطلاعات در یک لپ تاپ در اختیار آنالیزور تیم است! ما باید در بخش بانوان، فوتبال و فوتسال بانک اطلاعاتی ایجاد کنیم که مربیانی که به تیم های ملی می آیند در جریان امور اینجا قرار گرفته و بدانند اعضای تیم ملی در چه شرایطی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامی فر به مرکز ملی فوتبال ایران برگشت

امامی فر به مرکز ملی فوتبال ایران برگشت