مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-24اقتصادي

درآمد طرح ترافیک برای خرید اتوبوس خرج نمی شود/سرانجام نوسازی تاکسی ها


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توضیحاتی درباره درآمد طرح ترافیک، ساخت خطوط جدید مترو و توسعه حمل و نقل هوشمند و سرانجام نوسازی تاکسی ها ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدمناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در نشست خبری که امروز با حضور حناچی و تعداد دیگری از مدیران شهری برگزار شد اظهار داشت: 20 درصد پول طرح ترافیک صرف زیرساخت های مترو می شود همچنین از 100 درصد درآمد ناشی از طرح به دلیل شیوع کرونا 60 درصد آن کاهش یافته و به طور کلی در ایام کرونا بیش از  1100 میلیارد تومان در اتوبوسرانی و مترو کاهش درآمد داشته ایم در حالی که 150 میلیارد هزینه های ما افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه برای خرید اتوبوس از این محل مبلغی نداریم، گفت: محل تأمین اعتبارات خرید اتوبوس از طریق اوراق مشارکت و بودجه شهرداری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: در طول 4 سال گذشته تا کنون اجرای طرح دوچرخه اشتراکی، مناسب سازی معابر برای معلولان و جانبازان، توسعه مراکز فنی، اجرا شده و در زمینه توسعه حمل و نقل هوشمند، توسعه زیرساخت فیبر نوری، تکمیل رینگ ورودی و خروجی محدوده طرح کاهش و توسعه چراغ های راهنمایی و رانندگی انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد طرح ترافیک برای خرید اتوبوس خرج نمی شود/سرانجام نوسازی تاکسی ها

درآمد طرح ترافیک برای خرید اتوبوس خرج نمی شود/سرانجام نوسازی تاکسی ها