مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-24سياسي

انعکاس صحیح عملکردهای مثبت باعث شور انتخاباتی مردم خواهد شد


فرماندار شهرستان قرچک در جمع مسئولان روابط ‎عمومی های ادارات شهرستان، خواستار انعکاس صحیح عملکردهای مثبت برای ایجاد شور انتخاباتی میان مردم شد.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک در جمع مسئولان روابط ‎عمومی های ادارات شهرستان، خواستار انعکاس صحیح عملکردهای مثبت برای ایجاد شور انتخاباتی میان مردم شد.

بهمن خطیبی پیش از ظهر 3 خرداد ماه در نشست تبیین نقش روابط عمومی ها در برگزاری پرشور انتخابات 1400 شهرستان قرچک بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری 28 خرداد سال جاری در حالی برگزار خواهد شد که با توجه به تحریم ها و شرایط گام دوم انقلاب اسلامی، حضور حداکثری مردم در این عرصه ضروری است.

وی ادامه داد: انتخابات 1400 با لطف الهی و همراهی، همدلی، حمایت و لزوم ادای دین مردم و مسئولان به آرمان های نظام، باید باشکوه تر از همیشه برگزار شود که در این میان، نقش روابط‎ عمومی ها برای این شکوهمندی، چشمگیر خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک عنوان کرد: تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات، از اصحاب رسانه تا روابط عمومی ادارات، همچنین مسئولان و مردم فهیم و انقلابی، باید زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند و ضرورت ها و اهمیت ویژه شرکت در این انتخابات را بیان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعکاس صحیح عملکردهای مثبت باعث شور انتخاباتی مردم خواهد شد

انعکاس صحیح عملکردهای مثبت باعث شور انتخاباتی مردم خواهد شد