مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-24سياسي

هنرمندان یزدی در کمک به زندانیان غیرعمد مالی گل کاشتند


باید ابراز هنر و نفوذ رسانه را برای کمک به مددجویان نیازمند جرائم غیر عمد به خدمت گرفت و برای تحقق اهداف متعالی ستاد دیه استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری پیش از ظهر امروز در جمع برخی از هنرمندان استان اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدام ها برای جلوگیری از ورود مددجویان به زندان و بالا بردن سطح آگاهی مردم فرهنگ سازی است که میتوان برای این امر مهم از رسانه و هنرمندان استفاده بهینه کرد زیرا هنر و هنرمند بالاترین قدرت اجتماعی را دارند.

وی با اشاره به روایتی از رسول اکرم با موضوع رفع نیاز برادران دینی افزود: هنرمندان متعهد و مسئولیت پذیر که با استفاده از هنر خود  اقدام به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی نمودند از تاثیر گزارترین انسانها در جامعه هستند چراکه دستگیری از افراد آسیب دیده در جای خود اقدامی زیبا و انسان دوستانه است.

رییس کل دادگستری استان یزد در ادامه با تاکید بر تاثیر هنرمندان در این برنامه تلویزیونی گفت: یکی از زیباترین ترین قسمت های برنامه حضور هنرمندان و مصاحبه ی آنها با مددجویان محکوم مالی جرائم غیر عمد بود که  با توجه به این که در حفظ آبروی مددجویان  تلاش گردیده بود ، این قسمت بسیار تاثیر گزار بوده و در فرهنگ سازی در جهت جلوگیری از وقوع جرم و آگاهی قضایی مردم نقش بسزایی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان یزدی در کمک به زندانیان غیرعمد مالی گل کاشتند

هنرمندان یزدی در کمک به زندانیان غیرعمد مالی گل کاشتند