مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:202021-05-24سياسي

پزشکیان: اگر رای ندهید که اینها قوی تر می شوند


مسعود پزشکیان در دیدار با جمعی از اعضای احزاب اصلاح طلب گفت رییس جمهور بد در غیاب رای مردم خوب انتخاب می شود، بیایید و فریاد بزنید که بد کیست تا رای نیاورد.

تو اگر رای ندهی که اینها قوی تر می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازانصاف نیوز، یک عضو ارشد یکی از احزاب اصلاح طلب در این دیدار درمورد نگاه حزب خود به مسعود پزشکیان می گوید که ما شما را یک اصلاح طلب اصیل می دانیم که در زمان غربت اصلاحات در مجلس، اصلاح طلبی را فریاد زدید.

او همچنین پزشکیان را مبدع اصلاح مبتنی بر حرکت اجتماعی دانست و سابقه ی حضور او را هم در قوه مجریه -وزارت بهداشت دولت خاتمی- و هم در قوه ی مقننه شاخصه ای بسیار مثبت ارزیابی کرد.

او با تاکید بر اینکه انتخابات پیچیده شده است گفت: یک جریان خاص با مهندسی انتخابات تلاش کرده است که ریاست جمهوری را در همان مرحله ی اول تمام کند و رسانه ی ملی هم که در اختیار یک کاندیدای خاص است.

او در ادامه گفت: در چنین شرایطی که شما و آقای جهانگیری از جناح اصلاحات و آقای لاریجانی کاندید هستید مهم است که در مرحله ی اول خودزنی نکنیم و کسی تبلیغاتی علیه پزشکیان، جهانگیری و لاریجانی نکند.

باید فضا را به شکلی مدیریت کنیم که انتخابات به دور دوم برسد چراکه هرکسی کنار آقای رییسی به مرحله ی دوم برود می تواند رییس جمهور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان: اگر رای ندهید که اینها قوی تر می شوند

پزشکیان: اگر رای ندهید که اینها قوی تر می شوند