مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:152021-05-24اقتصادي

پیشرفت 95 درصدی کشتارگاه دام تویسرکان


مدیر دامپزشکی تویسرکان پیشرفت فیزیکی پروژه کشتارگاه دام این شهرستان را 95 درصد دانست و گفت: پیش بینی می کنیم در صورتی که پروژه کشتارگاه دام تویسرکان به مشکلی برنخورد 6 ماهه آینده به بهره برداری برسد .

- احمد اسکندری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان پیشرفت فیزیکی پروژه کشتارگاه دام این شهرستان را 95 درصد دانست و اظهار کرد: کشتارگاه دام تویسرکان توسط بخش خصوصی عباس مراتی در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع در حال احداث است.

وی هدف از اجرای این پروژه را تامین نیاز کشتار دام سبک و سنگین شهرستان در زیربنای یک هزار و 450 متر مربع عنوان کرد و گفت: ظرفیت پیش بینی شده در پروانه این پروژه برای دام سبک 150 راس و برای دام سنگین 40 راس است.

مدیر اداره دامپزشکی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه  کشتارگاه دام در حال احداث تویسرکان مجهز به سردخانه پیش سرد است اضافه کرد: بخش زیادی از کار پروژه به اتمام رسیده و تجهیزات داخلی مانده که امیدواریم سریع تر به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر اینکه پیش بینی می کنیم در صورتی که پروژه کشتارگاه دام تویسرکان با مشکلی مواجه نشود 6 ماهه آینده به بهره برداری برسد خاطرنشان کرد: این پروژه بدون دریافت هیچ گونه تسهیلاتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 95 درصدی کشتارگاه دام تویسرکان

پیشرفت 95 درصدی کشتارگاه دام تویسرکان