مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-24سياسي

حضور حداکثری پای صندوق های رای امید دشمنان را به یاس تبدیل می کند


امام جمعه اهر، انتخابات پیشرو را امتحانی بزرگ برای مردم ایران اسلامی برشمرد و افزود: ملت ایران با حضور حداکثری و آگاهانه علاوه بر انتخاب فرد اصلح و دولت کارآمد بار دیگر امید دشمنان را به یاس تبدیل کرده و موجبات پیروزی و اقتدار بیشتر کشور را فراهم می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر، انتخابات پیشرو را امتحانی بزرگ برای مردم ایران اسلامی برشمرد و افزود: ملت ایران با حضور حداکثری و آگاهانه علاوه بر انتخاب فرد اصلح و دولت کارآمد بار دیگر امید دشمنان را به یاس تبدیل کرده و موجبات پیروزی و اقتدار بیشتر کشور را فراهم می کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده در مراسم رژه خودرویی و موتوری به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان، گفت: آزادسازی خرمشهر در زمان هشت سال دفاع مقدس علاوه بر شکست دشمنان به ویژه رژیم بعثی عراق، در واقع سرنوشت جنگ را مشخص کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در ادامه این دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با راهنمایی عالمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رشادت های خود توانستند با پیروزی های پی در پی در جبهه نبرد حق علیه باطل هیمنه پوشالی دشمنان را شکست دهند.

وی فتح خرمشهر را بنا به تعبیر امام خمینی(ره) فتح معجزه آسا ذکر کرد و افزود: این معجزه و لطف الهی بود که رزمندگان رشید اسلام با کمترین امکانات توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری پای صندوق های رای امید دشمنان را به یاس تبدیل می کند

حضور حداکثری پای صندوق های رای امید دشمنان را به یاس تبدیل می کند