مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-24فرهنگي

آرامگاه شیخ اجل میزبان رونمایی از دومین جایزه کتاب سال فارس


معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: رونمایی از پوستر و فراخوان «دومین جایزه کتاب سال فارس» به همراه «بزرگداشت زنده یاد استاد منصور اوجی» در آرامگاه سعدی شیراز برگزار خواهد شد.

- ، مهدی امید بخش افزود: آیین یاد شده با حضور تعداد محدودی از اهالی فرهنگ، ادب و هنر ساعت 7 عصر شنبه هشتم خرداد ماه جاری برگزار می شود.

امید بخش اظهار داشت: به پاس یک عمر هنرآفرینی در مقوله شعر و ادب، مراسم رونمایی از پوستر و فراخوان دومین جایزه کتاب سال فارس با تکریم از زنده یاد استاد اوجی و شعرخوانی تنی چند از شاعران نامی شیراز در نظر گرفته شده و تلاش داریم تا با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و دیگر مسئولان فرهنگی استانی و کشوری برنامه را در جوار حضرت سعدی به اجرا بگذاریم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس گفت: نویسندگی و بیان اندیشه ها از یک سو و از سوی دیگر کتاب خوانی، آشنایی مردم را با اندیشه ها و دانش ها بیشتر خواهد کرد و این امر رشد فرهنگی، اجتماعی، علمی و ادبی را برای آنان به دنبال خواهد داشت و فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای فرهنگ سازی کتاب و کتاب خوانی، وظیفه نهادی خود می داند تا با شناساندن کتاب ها و نویسندگان به مردم، این امر را بیش از پیش رشد و گسترش دهد که با این دیدگاه؛ جایزه کتاب سال برای شناساندن بهترین کتاب در فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامگاه شیخ اجل میزبان رونمایی از دومین جایزه کتاب سال فارس

آرامگاه شیخ اجل میزبان رونمایی از دومین جایزه کتاب سال فارس