مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 07:052021-05-24اقتصادي

افزایش عملکرد 25 درصدی برنج با اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز


رییس سازمان بسیج کشاورزی سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز، گفت: تعداد 16 هزار و 782 مزرعه در این طرح بین 8 تا 25 درصد افزایش عملکرد داشتند.

- ، سرهنگ مرتضی مرادی ظهر دوشنبه در نشست خبری خود در دفتر خبرگزاری بسیج گیلان عرصه کشاورزی را یکی از عرصه های توانمندی کشور دانست و اظهار کرد: طرح بسیج همگام با کشاورز با همکاری سازمان بسیج کشاورزی و مؤسسه تحقیقات برنج با هدف حمایت ویژه از محصول استراتژیک برنج، از سه سال گذشته در گیلان اجرایی شد.

رییس سازمان بسیج کشاورزی سپاه قدس گیلان با بیان از امروز 75 تن کود رایگان بین کشاورزان استان گیلان توزیع می شود، بیان کرد: تعداد 16 هزار و 782 مزرعه در طرح بسیج همگام با کشاورز بین 8 تا 25 درصد افزایش عملکرد داشتند.

وی با اشاره به اینکه در طرح مذکور، 4 هزار و 810 تن افزایش عملکرد شلتوک داشتیم، تصریح کرد: سود کشاورزان ناشی از افزایش عملکرد، 440 میلیارد ریال طی 3 سال است.

مرادی اضافه کرد: در طول 3 سال طرح بسیج همگام با کشاورز، هزار و 846 مربی بسیج اختصاصاً در مورد محصولات ارقام مختلف برنج آموزش دیدند و برخی نیز گزینش و به کار گرفته شدند.

وی تعداد با بیان اینکه تعداد 8 هزار و 700 کشاورز در این طرح و در کلاس های ویژه اراضی کشاورزی آموزش دیدند، افزود: از امروز نهاده ها توزیع می شود تا شاهد افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عملکرد 25 درصدی برنج با اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز

افزایش عملکرد 25 درصدی برنج با اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز