مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 07:052021-05-24اقتصادي

برپایی دوره آموزشی پرورش دام سبک در بجنورد برای 70 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی


معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دوره آموزشی پرورش دام سبک برای متقاضیان این رسته در مرکز استان برگزار شد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دوره آموزشی پرورش دام سبک برای متقاضیان این رسته در مرکز استان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان شمالی، حسن خوش صفا، معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: با توجه به تفاهم نامه جهاددانشگاهی به عنوان مجری با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما مقرر است ایجاد اشتغال برای 500 نفر در رشته های مشاغل خانگی راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 126 نفر از متقاضیان حوزه دام سبک در استان مورد ارزیابی، استعداد سنجی، مشاوره و آموزش عمومی و تخصصی قرار گرفته اند، گفت: در حال حاضر شرایط فروش محصولات برای متقاضیان در بازار ایجادشده و این 126 نفر مرحله اتصال به بازار را هم انجام داده اند.

خوش صفا با اشاره به برپایی دوره های آموزشی متفاوت در این مجموعه به صورت حضوری و مجازی و راهبری شغلی، یادآورشد: طی یک ماه گذشته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی دوره آموزشی عمومی پرورش دام سبک برای حدود 70 نفر از متقاضیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی دوره آموزشی پرورش دام سبک در بجنورد برای 70 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی

برپایی دوره آموزشی پرورش دام سبک در بجنورد برای 70 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی