مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:352021-05-24سياسي

مجتمع های مسکونی دوستدار کودک می شوند/تعیین ارتفاع مجاز ساختمان های جدید


ضوابط مربوط به طراحی مجتمع های مسکونی دوستدار کودک در شهر تهران به تصویب اعضا کمیسیون ماده پنج رسید.

- ، سومین جلسه کمیسیون ماده پنج سال جاری به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران و با حضور هاشمی رفسنجانی رییس شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و اشراقی رییس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تشکیل شد و تصویب ضوابط مربوط به طراحی مجتمع های مسکونی دوستدار کودک در شهر تهران یکی از تصمیمات مهم این جلسه بود.

اشراقی رییس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج در تشریح این مصوبه گفت: منظور از مجتمع مسکونی دوستدار کودک، مجموعه ای است، متشکل از مسکن مطلوب و امکانات مناسب برای تحرک مستقل و ایمن کودکان در فضاهای مشترک و مشاع تا این فضاها بستری برای شکل گیری اجتماع محلی دوستدار کودک باشد.

هدف کلی این طرح نیز پاسخگویی به نیازهای فیزیکی و روانی کودکان، ایجاد مجتمع های مسکونی سر زنده، ظرفیت سازی و ارتقای آگاهی و دانش متخصصین، متولیان و بهره وران این حوزه است.

وی ادامه داد: بدین منظور در سومین جلسه کمیسیون ماده پنج در سال جاری، ضوابط مربوط به طراحی مجتمع های مسکونی دوستدار کودک در دستور کار قرار گرفت که پس از توضیحات مشاور طرح و بحث و بررسی اعضاء، ضمن تصویب موضوع، قرار شد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران نسبت به ابلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع های مسکونی دوستدار کودک می شوند/تعیین ارتفاع مجاز ساختمان های جدید

مجتمع های مسکونی دوستدار کودک می شوند/تعیین ارتفاع مجاز ساختمان های جدید