مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-24اقتصادي

توزیع بیش از 101 هزار حلقه لاستیک در بین کامیون داران همدان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از صدور 767 هزار و 700 بارنامه در استان خبر داد و گفت: در سال جاری 12 میلیون تن کالا در استان همدان جابه جا شده که نسبت به سال گذشته افزایش تناژ داشته است.

- ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از صدور 767 هزار و 700 بارنامه در استان خبر داد و گفت: در سال جاری 12 میلیون تن کالا در استان همدان جابه جا شده که نسبت به سال گذشته افزایش تناژ داشته است.

صفر صادقی راد دوشنبه 3 خرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال جاری هیچ مشکلی در زمینه حمل کالاهای اساسی و سیمان در استان همدان وجود ندارد به طوریکه در سال جاری 5.

5 درصد افزایش در صدور بارنامه داشتیم.

وی با بیان اینکه در استان همدان 100 شرکت حمل و نقل کالا و 50 شرکت مسافربری وجود دارد، اظهار کرد: 66 هزار تن چغندرقند به کارخانه قند همدان منتقل شده که استان همدان بالاترین تناژ حمل چغندرقند را بعد از شهرستان شوش به خود اختصاص داده است.

صادقی راد با تأکید بر اینکه در زمینه حمل کالاهای اساسی از بنادر جنوبی کشور به استان همدان مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: امسال یکی از سال هایی بوده که حتی یک روز هم تأخیر در انتقال نهاده های دامی نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 101 هزار حلقه لاستیک در بین کامیون داران همدان

توزیع بیش از 101 هزار حلقه لاستیک در بین کامیون داران همدان