مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-24سياسي

شرفی خبوشان با «اتوبوس شهدا» به خیابان انقلاب می آید


کتاب «اتوبوس شهدا» بر اساس زندگی سردار شهید محمدعلی الله دادی از شهدای شاخص مدافع حرم، نوشته «محمدرضا شرفی خبوشان» از سری رمان های نوجوان فرماندهان شهید از سوی «انتشارات خط مقدم» به زودی به ایستگاه نشر می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اتوبوس شهدا ، روایت بخش هایی از زندگی شهید الله دادی از شهدای شاخص مدافع حرم است که در دوران دفاع مقدس مجروح می شود و پس از آن مسئولیت های مهمی همچون فرمانده سپاه یزد را به عهده می گیرد.

شهید الله دادی به دعوت شهید سلیمانی ابتدا به است، درباره نوجوانی است که در یزد زندگی می کند و بر اثر یک رخداد به زندگی شهید الله دادی علاقه مند می شود و پس از همراهی با دوستان و هم رزمان شهید با ابعاد مختلفی از زندگی شهید آشنا می شود.

حرکت و جست وجوی یک نوجوان، کنجکاوی او برای دانستن از زندگی و چگونه زیستن مردی که از او اطلاع اندکی دارد و کنجکاوی و حرکتش برای کشف ابعاد زندگی شهید الله دادی، درون مایه اساسی این کتاب است.

محمدرضا شرفی خبوشان متولد 1357، کارشناس ارشد و مدرس زبان و ادبیات فارسی است.

 این نویسنده برنده نشان بهترین اثر برگزیده کتاب سال دفاع مقدّس در سال 1389 برای کتاب بالای سر آب ها، بهترین اثر برگزیده رمان نوجوان جشنواره داستان انقلاب برای کتاب موهای تو خانه ماهی هاست و جایزه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرفی خبوشان با «اتوبوس شهدا» به خیابان انقلاب می آید

شرفی خبوشان با «اتوبوس شهدا» به خیابان انقلاب می آید