مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 05:502021-05-24سياسي

با این وضعیت گرما و قطع برق، نمی شود در خوزستان زندگی کرد


رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه هشدارهای جدی به وزارت نیرو و مسئولان برق خوزستان داده شده است زیرا با این وضعیت نمی شود در خوزستان زندگی کرد، - ایسنا/خوزستان رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه هشدارهای جدی به وزارت نیرو و مسئولان برق خوزستان داده شده است زیرا با این وضعیت نمی شود در خوزستان زندگی کرد، گفت: اینکه در این فصل از سال و در ابتدای فصل گرما در تامین برق دچار مشکل شده ایم، جای سوال دارد.

سید کریم حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعمال خاموشی در خوزستان به دلیل کمبود برق اظهار کرد: دلایل قطع برق و خاموشی باید برای مردم و نمایندگان خوزستان مشخص شود.

اینکه در این فصل از سال و در ابتدای فصل گرما در تامین برق دچار مشکل شده ایم، جای سوال دارد.

وی با اشاره به عدم فعالیت برخی از واحدهای نیروگاهی در خوزستان و کشور افزود: گفته می شود برخی از واحدهای نیروگاه ها به دلیل تعمیرات در مدار نیستند اما این مساله اصلا قابل پذیرش نیست زیرا باید تعمیرات واحدهای نیروگاهی به ویژه در خوزستان در فصلی انجام شود که نیاز به برق کمتر است نه در شرایطی که اکنون با آن مواجه هستیم.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: هشدارهای جدی به وزارت نیرو و مسئولان برق خوزستان داده شده است زیرا با این وضعیت نمی شود در خوزستان زندگی کرد؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این وضعیت گرما و قطع برق، نمی شود در خوزستان زندگی کرد

با این وضعیت گرما و قطع برق، نمی شود در خوزستان زندگی کرد