مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-24سياسي

در جنگ نرم خرمشهرهای زیادی در پیش رو داریم


فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: در بحث جنگ نرم خرمشهرهای زیادی در پیش است که باید انها را آزاد کرد زیرا دشمن می داند توان جنگ نظامی با ما را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عباس بنایی صبح دوشنبه در اختتامیه جشنواره شعر خرمشهر، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما خرمشهرها در پیش داریم و این به مراتب سخت تر از جنگ نظامی خواهد بود ، لذا شاید در عملیات بیت المقدس تعداد زیادی شهید و مجروح داده باشم اما متأسفانه در بحث جنگ نرم، روزانه شاهد تلفات هستیم.

وی با اشاره به اینکه آن روز دشمن نتوانست شهر خرمشهر را تصرف کند، اما امروز می بینیم که خانه های ما نیز تصرف شده است، بیان کرد: دشمن امروز ذهن بچه های ما را با فضای مجازی و ماهواره تسخیر کرده و آنها می دانند که در جنگ سخت حریف ما نخواهند شد و می خواهند دوره رنسانس را تکرار کنند و وظیفه ما بسیار سنگین است.

سرهنگ بنایی ادامه داد: اگر امروز آمار اعتیاد، طلاق و جرایم عمد و ناهنجاری های اجتماعی را نگاه کنیم، متوجه می شویم که ما روزانه تلفات می دهیم، تلفاتی که اگر در جنگ هشت ساله می دادیم باعث افتخار بود اما امروز باعث سرشکستگی است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز ضمن ابراز تأسف از این واقعه، ابراز داشت: روزانه خانواده های زیادی متلاشی می شوند و واقعاً خرمشهرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جنگ نرم خرمشهرهای زیادی در پیش رو داریم

در جنگ نرم خرمشهرهای زیادی در پیش رو داریم