مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 05:402021-05-24سياسي

حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است


فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه قدس گیلان همزمان با فرا رسیدن سوم خردادماه، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: انافتحنالک فتحا مبینا تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران شاهد ایثارگری ها و حماسه آفرینی انسان های آزاده ای بود که هر یک از آن ها همچون افتخاری در دنیا متبلور شده است.

حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری مردم و نیروهای مسلح همچون برگ زرینی در تاریخ ایران متبلورشده و درخشان است؛ آزادسازی خاک مقدسی که با خونِ دل رزمندگان بعد از مقاومت جانانه برای جلوگیری از اشغال سرزمینشان، با بی کفایتی برخی مسئولان وقت به دست دشمن تا بن دندان مسلح افتاد.

اما امروز نیز خرمشهرهای زیادی پیش روی ما و جوانان غیور ایران اسلامی است، خرمشهر امروز دلدادگی برخی از مسئولین کشور است که بی توجه به توان داخلی و آرمان های انقلاب چشم به بیرونی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است