مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 05:202021-05-24اقتصادي

نحوه گزارش تخلفات مربوط به کرایه های تاکسی/ سرانجام بیمه تاکسیرانان


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به نصب برچسب کرایه تاکسی در همه تاکسی های پایتخت گفت: مسافران تخلفات مربوط به دریافت نرخ اضافه کرایه را از طریق تماس با شماره 1888 به ما اطلاع دهند.

- محمد روشنی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره موضوع تخلف برخی از رانندگان تاکسی به علت دریافت کرایه اضافه از مسافران اظهار داشت: تخلفات دریافت کرایه اضافه در میان رانندگان تاکسی بسیار اندک است ولی با این وجود ساز و کارهای لازم جهت پیشگیری از این مسأله پیش بینی شده است.

وی افزود: برچسب کرایه تاکسی از زمانی که نرخ ها تغییر کرد در بین همه تاکسیرانان توزیع و این برچسب ها بر روی تاکسی ها نصب شده است بنابراین رانندگان ملزم به رعایت این مسأله هستند و باید کرایه ها را بر اساس برچسب های نصب شده دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران ادامه داد: مسافران در صورت مواجه با این تخلف تاکسیرانان می توانند با شماره 1888 تماس بگیرند ما تخلف تاکسیران را پیگیری و حتی متخلفان را احضار و با آنها برخورد می کنیم.

روشنی درباره سرانجام بیمه تاکسیرانان گفت: جلسات متعدد با آقای نیکزاد نایب رییس مجلس و سازمان تأمین اجتماعی برگزار شده ولی متأسفانه تأمین اجتماعی به وعده های خود عمل نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه گزارش تخلفات مربوط به کرایه های تاکسی/ سرانجام بیمه تاکسیرانان

نحوه گزارش تخلفات مربوط به کرایه های تاکسی/ سرانجام بیمه تاکسیرانان