مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-24ورزشي

انتصاب جدید در تیراندازی قم / رقابت تیراندازان در پیکارهای انتخابی


رییس هیات تیراندازی استان قم در انتصاب های جدید خود مسوول کمیته استعدادیابی این هیات ورزشی موفق و اعضای جدید آن را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در حکمی از سوی محمدجواد متقیان نژاد رییس هیات تیراندازی استان قم و به پیشنهاد اعضای کمیته استعدادیابی این هیات، خانم محدثه بهروز به عنوان مسوول جدید کمیته استعدادیابی تیراندازی قم منصوب و حکم وی توسط مرضیه فراهانی نایب رییس هیأت تیراندازی اعطا شد.

همچنین دومین جلسه کادر اجرایی هیات تیراندازی استان قم با حضور رییس و اعضای این هیات ورزشی در سالن اختصاصی این رشته در مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم برگزار شد، جلسه ای که در آن تمام اعضای هیات حضور داشتند و به تشریح فعالیت ها، برنامه کمیته های هیات، اهداف و شاخص های کلی در خصوص روند و چگونگی انجام کار و چند موضوع دیگر پرداخته شد.

رییس هیات تیراندازی استان قم به خبرنگار فارس گفت: همچنین در این جلسه در مورد برنامه های 6 ماه نخست سال 1400 در دو بخش آقایان و بانوان گفتگو و تبادل نظر شد، ضمن اینکه به منظور کشف استعدادهای این رشته ورزشی در سال جدید اعضای کمیته استعدادیابی نیز مشخص شدند.

محمدجواد متقیان نژاد اضافه کرد: مجید نظامی مربی تیم های تیراندازی قم، محمود جعفر غفار مربی تیم های پایه رشته تپانچه بادی، سرکار خانم اله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب جدید در تیراندازی قم / رقابت تیراندازان در پیکارهای انتخابی

انتصاب جدید در تیراندازی قم / رقابت تیراندازان در پیکارهای انتخابی