مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-24اقتصادي

فراخوانی برای شناسایی طرح ها و استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه پلیمر


صندوق نوآوری و شکوفایی برای شناسایی طرح ها و استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه پلیمر با تمرکز بر صنعت خودروسازی، صنعت لوازم خانگی و کامپاندها و مستربچ های پلیمری رویداد دوشنبه های استارتاپی را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف کاهش چالش جذب سرمایه برای کسب و کارها، اقدام به برگزاری رویداد دوشنبه های استارتاپی با محوریت کسب و کارهای حوزه پلیمر کرده است.

هدف از این رویداد، شناسایی ایده ها در حوزه پلیمر به ویژه کامپاندها و مستربچ های پلیمری و استفاده از مواد پلیمری در صنعت خودروسازی و لوازم خانگی است.

مخاطبان این رویداد استارتاپ های مستقر در شتابدهنده ها و مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان، کارآفرینان و فناورانی هستند که موفق به ایجاد نمونه اولیه محصول خود (MVP) شده اند و نیاز به جذب سرمایه برای رشد کسب و کار خود دارند.

این رویداد روز دوشنبه، 7 تیر ماه 1400 برگزار می شود و استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان این حوزه که علاقه مند به جذب سرمایه گذار هستند، می توانند تا 5 خرداد ماه تقاضای خود را از طریق تکمیل کاربرگ منتشر شده و ارسال آن به آدرس ایمیل demoday@inif.

ir اعلام کنند.

با توجه به ظرفیت محدود برای حضور، اولویت با کسانی است که زودتر کاربرگ تکمیل شده را ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی برای شناسایی طرح ها و استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه پلیمر

فراخوانی برای شناسایی طرح ها و استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه پلیمر