مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-24سياسي

دولت در سیاست خارجی نمره قبولی نمی گیرد/ ناتوانی دولتمردان در حل مشکلات


دبیرکل کانون دانشگاهیان با بیان اینکه دولت به وعده هایش برای حل مشکلات مردم عمل نکرد؛ گفت: تمام فکر دولت معطوف به سیاست خارجی شد که در آن هم نمره قبولی نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون بود که تاکنون محقق نشده و با افزایش تحریم ها مواجه هستیم.

در واقع نگاه خوش بینانه و نگاه یکطرفه به آمریکا افزایش تحریم ها را در بر داشت و اکنون دادن شعار در واپسین روزهای دولت نتیجه ای ندارد.

وی افزود: در ارتباط و همکاری بین کشورها باید اعتماد متقابل وجود داشته باشد اما موضع آمریکا نسبت به ایران اینگونه است که نمی خواهد ایران و صنعت هسته ای ما وجود داشته باشد با این حال در دولت فعلی مذاکرات در برجام براساس اعتماد یکطرفه انجام می شود که تاکنون نتیجه ای نداشته است.

  عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به عملکرد ضعیف دولت در هشت سال گذشته تصریح کرد:  حتی در اواخر عمر دولت هم شاهد قطع برق در چند نوبت هستیم که نتیجه عملکرد نامناسب دولت است.

این یعنی مشکلات داخلی را نمی توانیم حل کنیم و به دنبال دیپلماسی و ارتباط با آمریکا هستیم.

حسینی اضافه کرد: در آستانه انتخابات و تشکیل دولت بعدی هستیم و الان باید ضعف ها را ببینیم تا مجددا شاهد چنین وضعیتی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در سیاست خارجی نمره قبولی نمی گیرد/ ناتوانی دولتمردان در حل مشکلات

دولت در سیاست خارجی نمره قبولی نمی گیرد/ ناتوانی دولتمردان در حل مشکلات