مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-24سياسي

10 دانش فنی در حوزه بیوتکنولوژی آماده واگذاری به بخش خصوصی


رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی گفت: 10 دانش فنی در حوزه های مختلف بیوتکنولوژی کشاورزی، آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

- به نقل از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، صابر گلکاری در نشست مجازی ارزیابی عملکرد سال 1399 این پژوهشگاه که با حضور دکتر بازرگان، معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد، به ارائه گزارش عملکرد سال گذشته این پژوهشگاه پرداخت و مهمترین فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشگاه از جمله دستیابی به 10 دانش فنی آماده واگذاری به بخش خصوصی در حوزه های مختلف بیوتکنولوژی کشاورزی را اعلام کرد.

وی در تبیین مهمترین فعالیت ها و دستاوردهای شاخص پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی از معرفی رقم جدید لیموی مقاوم به بیماری جاروک لیموترش، سالم سازی 20 هسته اولیه ارقام مهم سیب، زردآلو و گلابی در قالب تفاهم چهار جانبه با تاییدیه مؤسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و دستیابی به باکتری های محرک رشد خیار، گوجه فرنگی، قارچ و فلفل دلمه ای گلخانه ای خبر داد.

گلکاری افزود: پروبیوتیک های بومی مؤثر بر عملکرد طیور گوشتی و تخم گذار، طراحی، ساخت و بهره برداری سیستم هاضم نیمه خشک به سفارش سازمان پسماند شهرداری اصفهان و فناوری تولید آستاگزانتین از ریز جلبک از دیگر دستاوردهای جدید این پژوهشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 دانش فنی در حوزه بیوتکنولوژی آماده واگذاری به بخش خصوصی

10 دانش فنی در حوزه بیوتکنولوژی آماده واگذاری به بخش خصوصی