مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-24پزشكي

مراجعه 1600 بیمار به مراکز کرونایی البرز در یک روز


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه شیب بیماری کرونا د استان نزولی است، گفت: همچنان تعداد مراجعین به مراکز درمانی بالا است و وضعیت فعلی شکننده قلمداد می شود.

- مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در دو هفته گذشته آمار کرونا در استان البرز با شیب ملایم نزولی همراه بوده است، اما هنوز آمار بستری ها زیاد است و 750 بیمار در بیمارستان های البرز بستری هستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: در 24 ساعت گذشته 1600 بیمار به بیمارستان های البرز مراجعه کردند و این  آمار بیماران سرپایی دوبرابر نیمه اول  در اسفندماه گذشته است.

و ی ادامه داد: طبق آنچه در سطح جامعه مشاهده می شود رعایت موارد بهداشتی کمتر شده است اما شهروندان محترم باید توجه داشته باشند کرونا همچنان  فعال است و از بین نرفته و باید رعایت پروتکل ها در اولویت قرار گرفته شود.

در صورت هر گونه سهل انگاری امکان افزایش بیماری همچنان وجود دارد.

به گفته این مقام مسؤول برای واکسن زدن نیاز به ِآزمایش نیست اما اگر کوچکترین علائمی دارند به اطلاع پزشک برسانند که ناقل ویروس نباشند یا در مراحل اولیه بیماری نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 1600 بیمار به مراکز کرونایی البرز در یک روز

مراجعه 1600 بیمار به مراکز کرونایی البرز در یک روز