مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:452021-05-24سياسي

تشکیل دولت کارآمد و انقلابی منوط به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است


معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید هدف اصلی انتخابات را شکل­ گیری دولت کارآمد دانست و گفت: شکل گیری دولت کارآمد و انقلابی منوط به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در گردهمایی اساتید جزو اصلی ­ترین مأموریت های اساتید و نخبگان دانشگاهی بویژه نهضت استادی بسیج می ­باشد.

وی ضمن تبیین کارکردهای اصلی اندیشکده­ ها و گروه­ های مسأله­ محور بسیج استادان در سراسر کشور تأکید کرد: مساعدت به سیاست­گذاران و مشارکت در فرایند تصمیم ­سازی به منظور انسجام و اثربخشی اقدامات برای انتقال مناسب راه­ حل ­ها در چرخه سیاست­گذاری و نیز تدوین سیاست­ های راهبردی و طراحی الگوی سیاستی بر اساس نظام ظرفیت ملی از سوی استادان دنبال می­ شود.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشوردر پایان گفت: آنچه که در انتخابات پیش ­رو اهمیت دارد این است که استادان می­ بایست با تولید محتوا و رویدادهای سیاستی و انتشار رسانه ­ای آن، مسایل و مشکلات موجود در سطوح محلی، استانی و ملی را شناسایی و بر اساس نظام ظرفیت و مزیت، پیشنهادهای سیاستی ارائه دهند تا ضمن آگاهی بخشی به انتخاب اصلح، مطالبه ­گری عمومی و نخبگانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دولت کارآمد و انقلابی منوط به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است

تشکیل دولت کارآمد و انقلابی منوط به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است