مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-24سياسي

سوم خرداد به عنوان یک افتخار ملی در تاریخ کشورمان ثبت شده است


روز سوم خرداد برای همیشه در تاریخ کشورمان ثبت شده و ماندگار است اما باید بیان کنیم چه دلیرمردانی در مقابل استکبار با توکل به خدا و توجه به فرمایشات رهبری ایستادند و در چنین روزی این افتخار را آفریدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا صبح امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که در محوطه باز ستاد فرماندهی سپاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان ما در دفاع مقدس جانانه ایستادند و افتخارات بزرگی کسب کردند.

استاندار کردستان گفت: این روز متعلق به همه ملت ایران از ارتشی، سپاهی و نیروهای مردمی است که چنین افتخاری را رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: هم فرمایشات امام راحل و هم منویات مقام معظم رهبری در خصوص آزادسازی خرمشهر، نشان از خلوص و پاکی و صداقت آن روز در وجود رزمندگان و ملت است.

مرادنیا تصریح کرد: باید بدانیم اگر امروز دشمن جرات تجاوز به کشور ما را ندارد یک بار شکست را تجربه کرده است و اقتدار و افتخار امروز نشات گرفته از افتخارات دوران دفاع مقدس است.

به گفته وی، باید اینها را نسل به نسل انتقال دهیم هر چند این روز برای همیشه در تاریخ کشورمان ثبت شده و ماندگار است اما باید بیان کنیم چه دلیرمردانی در مقابل استکبار با توکل به خدا و توجه به فرمایشات رهبری ایستادند و در چنین روزی این افتخار را آف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد به عنوان یک افتخار ملی در تاریخ کشورمان ثبت شده است

سوم خرداد به عنوان یک افتخار ملی در تاریخ کشورمان ثبت شده است