مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-24پزشكي

فراخوان ارسال مقاله به همایش سلامت سالمندی


همایش ملی «سلامت سالمندی» توسط دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در تاریخ 13 و 14 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

​​​​​​​ - همایش ملی سلامت سالمندی توسط دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در تاریخ 13 و 14 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

​​​​​​​ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدف از برگزاری همایش سلامت سالمندی، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی اندیشمندان و پژوهشگران حوزه­ سالمندی در زمینه محورهای همایش است.

فراهم سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و اشتراک تجربیات محققان، جلب توجه محققین، مسئولین و دست اندرکاران این حوزه به ضرورت توجه به مسائل سالمندان و اهمیت ارتقا سطح سلامت آنان، کمک به تعیین راهبرد و مسیر تحقیقات اساسی مورد نیاز کشور در زمینه سالمندی، از اهداف دیگر برگزاری این همایش است.

مهلت ارسال مقالات 30 خرداد سال جاری است و علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات به وبسایت این همایش مراجعه کنند: http://elderhealth.

jmu.

ac.

ir محورهای این همایش عبارتند از: - مداخلات ارتقاء دهنده سلامت سالمندان - کیفیت و سبک زندگی در دوره سالمندی - دارو درمانی در سالمندی - سلامت روان و سلامت معنوی در سالمندی - پرستاری سالمندان - فعالیت فیزیکی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارسال مقاله به همایش سلامت سالمندی

فراخوان ارسال مقاله به همایش سلامت سالمندی