مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-24ورزشي

شرایط بد روحی بانوی دونده کم بینا


تنها بانوی دونده کم بینا پس از غیبت در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی به دلیل آسیب دیدگی گفت: به خاطر از دست دادن سهمیه پارالمپیک در شرایط روحی بدی قرار دارم.

- تنها بانوی دونده کم بینا پس از غیبت در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی به دلیل آسیب دیدگی گفت: به خاطر از دست دادن سهمیه پارالمپیک در شرایط روحی بدی قرار دارم.

هاجر صفرزاده در گفت و گو با ایسنا، پس از غیبت در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی و از دست دادن سهمیه پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: قبل از شرکت در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی از ناحیه کمر تا حدودی دچار آسیب دیدگی شده بودم و حتی این موضوع را به فدراسیون نابینایان و کم بینایان اطلاع داده بودم اما تا روز شروع مسابقات هیچ خبری از فدراسیون نشد.

وی گفت: برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو بعد از بازی های پاراآسیایی جاکارتا تمرینات خود را آغاز و هزینه سنگینی را پرداخت کرده بودم، تصور نمی کردم در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی، سهمیه را به راحتی از دست بدهم.

تنها بانوی دونده کم بینا خاطرنشان کرد: بعد از این که سهمیه ورودی پارالمپیک را از دست دادم در شرایط روحی بسیار بدی قرار دارم، برای رسیدن به چنین هدفی 2 سال بود که به سختی تمرین می کردم تا برای نخستین پس از کسب سهمیه عازم پارالمپیک شوم که شرایط به شکل دیگری رقم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بد روحی بانوی دونده کم بینا

شرایط بد روحی بانوی دونده کم بینا