مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-24ورزشي

ایرانجوان دومین مدعی لیگ دو را شکست داد/ امیدها در تهران به گناوه برگشت


تیم فوتبال ایران جوان بوشهر در دومین هفته پیاپی موفق شد دو مدعی صعود به لیگ یک را در گروه نخست لیگ دسته دوم کشور با شکست مواجه کند و امید گناوه نیز در پایتخت دست به کار بزرگی زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هفته نوزدهم لیگ دسته دوم کشور با دیدار حساس تیم های ایرانجوان بوشهر و ویستا توربین تهران در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر پیگیری شد که شاگردان عبدالرحیم خرمزی با ارائه نمایشی دلچسب به برد ارزشمند دو بر یک دست یافتند.

ایرانجوان از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و با دوندگی خط میانی خود حاکم بر بازی شد و در واپسین دقایق بازی و در دقیقه 45 فرار غلامرضا احمدشاهی با خطای مدافع مهمان درون محوطه جریمه داور نقطه پنالنی را نشان داد که حمیدرضا نادری موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند تا میزبان پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم ویستا توربین برای جبران گل خورده چاره ای جز حمله نداشت و حملات این تیم خیلی زود و در دقیقه 50 جواب داد که بی احتیاطی مدافع ایرانجوان درون محوطه جریمه روی مهاجم این تیم باز هم داور نقطه پنالتی را نشان داد که حسین کیانی مقدم موفق شد گل تساوی را وارد دروازه میزبان کند تا همه چیز به تساوی کشانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانجوان دومین مدعی لیگ دو را شکست داد/ امیدها در تهران به گناوه برگشت

ایرانجوان دومین مدعی لیگ دو را شکست داد/ امیدها در تهران به گناوه برگشت