مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:502021-05-24اجتماعي

جریمه اشتباه مسافران در روزها و جاده ای که نباید


در پی اعمال ممنوعیت و محدودیت های تردد برای وسایل نقلیه در جاده های کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا، جریمه های اشتباهی برای برخی از مسافران و حتی مردم بومی یک منطقه ثبت شده است که به نظر می رسد این اشتباه برای سامانه های ثبت جریمه و تفکیک نادرست پلاک های ثبت شده در محورهای مواصلاتی رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ماه ها و سال گذشته ممنوعیت و محدودیت های تردد روزانه و حتی ساعتی برای محورهای مواصلاتی و شهرهای قرمز و نارنجی وضع شد، تا مردم به سفر نروند و از شیوع و گسترش ویروس کرونا جلوگیری شود.

البته این ممنوعیت ها بعضا آنطور که باید جدی گرفته نشده و به عنوان مثال می توان به منع تردد و سفرهای جاده ای در ایام قبل، حین و بعد از تعطیلات عید فطر امسال اشاره کرد که در نتیجه شاهد افزایش سفرهای جاده ای با وسایل نقلیه شخصی بودیم.

در این میان اما برخی از خودروهای شخصی مردم و مسافران در روزها و در محورهایی که نباید، جریمه شدند و پیامک های جریمه 500 هزار تومانی و یک میلیون تومانی برای آن ها ارسال شد که بر اساس اطلاعات و آمار دریافت شده از سوی خبرنگار ایسنا برخی اشتباهات محاسباتی در این زمینه رخ داده است.

بر اساس مصوبات و پروتکل های ابلاغ شده در ایام اعمال محدودیت های کرونایی تردد، مرکز مدیریت راه های کشور موظف شده که همه پلاک های ثبتی توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه اشتباه مسافران در روزها و جاده ای که نباید

جریمه اشتباه مسافران در روزها و جاده ای که نباید