مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-24پزشكي

زندانیان قزلحصار واکسن کرونا خواهند زد


طی جلسه ای که با حضور رییس موسسه واکسن سازی رازی و مدیر ندامتگاه قزلحصار برگزار شد، راه های توسعه همکاری بین دو مرکز بررسی شد.

- طی جلسه ای که با حضور رییس موسسه واکسن سازی رازی و مدیر ندامتگاه قزلحصار برگزار شد، راه های توسعه همکاری بین دو مرکز بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، اشکان کمالی مدیر زندان قزلحصار گفت: از آنجا که در کشور در شرایطی قرار دارد که پروتکل های بهداشتی بایستی با دقت رعایت شود، مناسب بودن محیط زندان های استان و تمام فضاها نقش مهمی در سلامت فیزیکی و روانی زندانیان دارد.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای امور بهداشتی و درمانی تصریح کرد: در مرحله اول بر اساس برنامه ریزی ستاد ملی کرونا، کادر درمان شاغل در زندان همراه با سایر کادر درمان کشور واکسن کرونا دریافت کردند.

وی تأکید کرد: کادر درمان ندامتگاه با تمام توان در مقابل ورود ویروس کرونا به مجموعه ایستادگی می کند.

از آن جا که این مرکز مختص نگهداری زندانیان موادمخدر می باشد، بیش از پیش باید در بخش قرنطینه به امر غربالگری اهمیت داده شود تا هیچ گونه ابتلایی به این بیماری نداشته باشیم.

کمالی همچنین گفت: بر این اساس جلسه مشترکی با حضور دکتر اسحاقی رییس موسسه سرم سازی رازی تشکیل شد تا در مرحله دوم واکسیناسیون، مددجویان این ندامتگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان قزلحصار واکسن کرونا خواهند زد

زندانیان قزلحصار واکسن کرونا خواهند زد