مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-24ورزشي

پیگیری مشکل بازگشت «راهیان» به لیگ یک فوتبال/ «شاهین» صعود می کند


رییس هیأت فوتبال استان کرمانشاه گفت: در نشست با رییس فدراسیون فوتبال مسائل و موانع بازگشت تیم راهیان کرمانشاه به لیگ یک فوتبال بررسی شد که و امیدواریم موضوع راهیان به زودی ختم به خیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در نشست مشترک رییس فدراسیون فوتبال با هیأت فوتبال استان کرمانشاه در خصوص مشکل باشگاه راهیان و شاهین کرمانشاه  و سایر مسایل فوتبال استان گفت وگو شد.

رییس هیأت فوتبال استان کرمانشاه در گفت وگو با  خبرنگار خبرگزاری فارس در این خصوص، اظهار داشت: در این نشست به بررسی مسائل و موانع بازگشت تیم راهیان کرمانشاه به لیگ یک فوتبال پرداخته و راهکارهای حل این مشکل ارزیابی شد و امیدواریم پس از این نشست موضوع راهیان به زودی ختم به خیر شود.

علی محبی زنگنه یادآور شد: یکی دیگر از مسایل مهم این نشست پیگیری موضوع تیم فوتسال شاهین کرمانشاه و صعود این تیم به دور  بعد رقابت ها با توجه به تخلفات تیم سفیر گفتمان بود و با توجه به مستندات ارایه شده از طرف ما، با احتمال بسیار زیادی این تیم به دور بعد رقابت ها صعود خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در گروه سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور که با حضور شاهین کرمانشاه برگزار شد، تیم سفیر گفتمان به علت استفاده از بازیکنان غیرمجاز مجاز در بخشی از رقابت های خود محکوم و سه امتیاز به تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکل بازگشت «راهیان» به لیگ یک فوتبال/ «شاهین» صعود می کند

پیگیری مشکل بازگشت «راهیان» به لیگ یک فوتبال/ «شاهین» صعود می کند