مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:352021-05-24سياسي

شفافیت کاندیدا، مردم را در انتخاب بهتر کمک می کند


وجود پویش هایی نظیر جنبش «از ما» می تواند برای شفاف سازی کمک کننده باشند و مخاطب را بدون در نظر گرفتن جانبداری به تصمیم بهتر سوق دهد.

- با اشاره به اجرای جنبش از ما برای شفافیت و پاسخگویی نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: امیدواریم همدلی بزرگی در انتخابات سال جاری شکل بگیرد و مردم با نگاه بصیرتی و اگاهانه در انتخابات شرکت کنند و با انتخاب خود موجب عزت و سربلندی کشور شوند.

رییس کل دادگستری استان قزوین اذعان کرد: انتخاب مناسب مردم می تواند معضلات و مشکلاتی را که مردم با ان دست و پنجه نرم می کنند مرتفع کرده و بتواند با مفاسد و فسادهای اقتصادی، اجتماعی و ادادی مبارزه کند.

وی گفت: مردم برای داشتن یک انتخاب خوب باید مطالعه و مشورت کرده و سوابق کاندیدها را بررسی کند از سوی دیگر در این میان فرصتی فراهم می شود که خود کاندیدها به معرفی کامل خود بپردازند.

این مسئول ابراز کرد: برای انتخابات از مردم می خواهیم تنها به مشورت و مطالعه اکتفا نکنند بلکه سوابق را مورد بررسی قرار دهند که در اینجا مردم می توانند خود به شناخت افراد بپردازند یا از افراد امین، عاقل و سرشناسانی که مورد تأیید هستند کمک بگیرند.

وی بیان کرد: وجود پویش هایی نظیر جنبش از ما می تواند برای شفاف سازی کمک کننده باشند و مخاطب را بدون در نظر گرفتن جانبداری به تصمیم بهتر سوق دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت کاندیدا، مردم را در انتخاب بهتر کمک می کند

شفافیت کاندیدا، مردم را در انتخاب بهتر کمک می کند