مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:302021-05-24پزشكي

نانوایی ها در صدر شکایات بهداشتی


سوش هندی و آفریقایی کرونا در چند استان جنوبی کشور شناسایی و هر لحظه خطر طغیان موجی سهمگین تر از قبل وجود دارد؛ با این حال طبق اعلام وزارت بهداشت همچنان در کشور میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی 67 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در حال حاضر به گفته وزارت بهداشتی ها از قله موج چهارم کرونا عبور کردیم و کووید19 در اکثر استان های کشور سیر نزولی به خود گرفته است، اما همچنان نیاز به مراقبت به ویژه در سه استان بوشهر، سیستان و بلوچستان و هرمزگان وجود دارد؛ چراکه نگرانی هایی از گسترش سوش ویروس هندی و آفریقایی در این استان ها وجود دارد و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ضدکرونایی ممکن است آنچه در موج چهارم، با کرونای انگلیسی اتفاق افتاد، این بار سهمگین تر از قبل با دو سوش هندی و آفریقایی موج آفرینی کند.

بر این اساس همچنان باید از برگزاری تجمعات، مراسماتی مانند جشن های عروسی و برگزاری دورهمی ها بدون توجه به پروتکل های بهداشتی و همچنین سفرهای غیرضروری و.

پرهیز کرد تا به موازات افزایش واکسیناسیون و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور، بتوان از خطر بروز موج پنجم بیماری کووید-19 در کشور پیشگیری کرد.

در حال حاضر بر اساس اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور 67.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایی ها در صدر شکایات بهداشتی

نانوایی ها در صدر شکایات بهداشتی